2002

  • Etstur Türkiye'de ilk kez erken rezervasyon sistemini uyguladı.

2003

  • Etstur Türkiye'de ilk kez seyahat sonrası, müşteri memnuniyeti ölçümüne başladı.
  • Etstur Türkiye'de ilk kez turizm sektöründe online rezervasyon sistemini uygulamaya başladı.

2005

  • Etstur Türkiye'de ilk kez turizm sektöründe online rezervasyon sistemini uygulamaya başladı.

2006

  • Etstur Türkiye'de ilk kez kendi müşterilerini "Gölge Müşteri Programı" ile tesis incelemelerine göndererek misafir memnuniyeti alanında bir yeniliğe imza attı.
  • Etstur Türkiye'de ilk kez Acente Performans Sistemi'ni oluşturarak seyahat acentelerini performanslarına göre denetlemeye başladı.
  • Etstur engelli misafirlere yönelik hizmet sağlayarak, engelsiz tatil anlayışına öncülük etti.
  • Ucuzabilet.com kuruldu, online uçak bileti satışları başladı.
  • Lüks ve kişiye özel tatil alanında hizmet vermek amacıyla Jetset markası kuruldu.

2008

  • Etstur Türkiye'de ilk kez bağımsız denetim firmalarıyla otel denetimi uygulamasına geçti.
  • Yüz binlerce Etstur misafirinin oteller hakkındaki objektif görüşlerinin yer aldığı Otelpuan.com platformu yayın hayatına başladı.

2010

  • Etstur Türkiye'de ilk kez erken rezervasyon iptal sigortasını uyguladı.

2012

  • Etstur, cruise gemi işletmeciliğine başladı.

2013

  • Etsmice, Etsgoup’un kurumsal hizmet sağlayıcısı olarak hizmet vermeye başladı.
  • Seyahat ve tatilin nabzını tutan Let’s Go Dergi yayına hayatına başladı.

2015

  • Etstur Ar-Ge merkezi kuruldu. Türkiye’nin turizm alanında teknolojik dönüşümünü sağlayacak projeler hayata geçirilmeye başlandı.

2017

  • Online otel rezervasyonu platformu Odamax.com açıldı.

2018

  • Etsgroup, İstanbul Göztepe’deki yeni yerleşkesine taşındı.

2020

  • Etstur HotelAgent ile otellere; çağrı merkezi, online satış modülü ve web sitesi hizmetleri sunmaya başladı.